
Fòrum Transpirinenc de la Joventut
El proper Fòrum Transpirinenc de la Joventut tindrà lloc del divendres 22 al dilluns 25 de novembre de 2024 a Tolosa.
Si teniu entre 18 i 30 anys i voleu implicar-vos en una iniciativa d'intercanvi de pràctiques, participació i construcció entre Espanya, França i Andorra, us convidem a participar al Fòrum Transpirinenc de la Joventut.
El Fòrum Transpirinenc de la Joventut és una iniciativa dels territoris d'Euskadi, Navarra, Aragó, Catalunya, Occitània, Nova Aquitània i Andorra, coordinada per la Comunitat de Treball dels Pirineus, CTP.
L'objectiu és oferir als joves els mitjans per donar a conèixer als responsables de la presa de decisions les seves propostes o reivindicacions en matèria de joventut, desenvolupament regional i polítiques de cooperació en aquestes regions frontereres.
Al llarg de l'any s'organitzaran sessions de formació, conferències i debats en línia, així com diverses trobades a una zona pirinenca amb joves de totes les àrees esmentades. Els actes presencials, celebrats cada cop en un lloc diferent, són l'ocasió ideal per conèixer persones de cultures diferents, compartir idees i treballar junts per construir els Pirineus del demà.
Totes les activitats compten amb finançament europeu procedent del fons FEDER, a través del programa de cooperació territorial entre França, Espanya i Andorra, POCTEFA 2021-2027, i el mateix finançament dels membres de la CTP.
